Четвер, 12.05.2024, 5:24 AM
Вітаю Вас Гість | RSS

Мій сайт

Категорії розділу
Статистика

Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0

Каталог статей

Головна » Статті

Всього матеріалів в каталозі: 31
Показано матеріалів: 1-10
Сторінки: 1 2 3 4 »

Мої статті | Переглядів: 16 | Додав: schoolbuk | Дата: 09.23.2024 | Коментарі (0)

Звіт директора 2023-2024 н.р.

Мої статті | Переглядів: 31 | Додав: schoolbuk | Дата: 06.18.2024 | Коментарі (0)

Загальна інформація про булінг.

Мої статті | Переглядів: 28 | Додав: schoolbuk | Дата: 06.17.2024 | Коментарі (0)

25 березня у гімназії відбулася атестація педагогічних працівників!

Мої статті | Переглядів: 30 | Додав: schoolbuk | Дата: 06.17.2024 | Коментарі (0)

Атестаційна комісія 2023-2024

Мої статті | Переглядів: 75 | Додав: schoolbuk | Дата: 09.25.2023 | Коментарі (0)

Мої статті | Переглядів: 110 | Додав: schoolbuk | Дата: 11.14.2021 | Коментарі (0)

Річний звіт Буковецької гімназії

за 2019-2020 навчальний рік

  У 2019-2020 навчальному році методична робота з педагогічними кадрами в гімназії планувалась на підставі Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», Концепції НУШ, рекомендацій Міністерства освіти і науки України, Департаменту освіти і науки Івано-Франківської обласної державної адміністрації, відділу освіти Верховинської РДА.

Системна, колективна, групова та індивідуальна робота була спрямована на пошук ефективних форм і методів підвищення професійної майстерності педагогів, розвитку їх творчого потенціалу, пошуку новаторства. Оновлення методичної роботи велось через індивідуальний підхід до кожного вчителя, виявлення його особистого інтересу через оволодіння науково-педагогічними та спеціальними знаннями, поповнення їх через самоосвіту. Методична робота сприяла пошуковій діяльності, розширенню діапазону методів навчання, розвитку і виховання здобувачів освіти.

Діяльність гімназії орієнтована на поліпшення якості освіти та забезпечення рівного доступу до неї, на підготовку та виховання у вихованця мотивації навчатися впродовж усього життя, бути підготовленим до жорстокої конкуренції на ринку праці. Головне в роботі вчителя – сформувати потяг і творче відношення до навчання, створити для цього відповідні умови. І саме професія вчителя вимагає прагнення до навчання впродовж життя. Педагогічний колектив завершив роботу над проблемою «Реалізація особистісно-орієнтованого підходу до розвитку навчання і виховання учнів через впровадження нових освітніх технологій на всіх ступенях навчання». Складовими частинами цієї теми були:

В управлінні:

-         оптиматизація методичної роботи гімназії;

- створення оптимальних умов для здійснення педагогічними працівниками результативної самоосвітньої діяльності;

-  підвищення рівня підготовки та проведення колективних форм роботи з метою подальшого вдосконалення дидактичної компетентності вчителів;

-       створення умов для педагогів з метою підвищення якості освітнього процесу.

 

Мої статті | Переглядів: 134 | Додав: schoolbuk | Дата: 04.05.2021 | Коментарі (0)

Загальні правила поведінки здобувачів освіти

1. Дисципліна і порядок у закладі освіти підтримуються на основі поваги людської гідності учнів, педагогів та інших працівників школи.

2. Застосування методів психологічного й фізичного насильства по відношенню до оточуючих не допускається.

3. Права й обов’язки учнів школи визначаються  Статутом навчального закладу, іншими передбаченими Статутом локальними актами.

4. Здобувачі освіти повинні виконувати Статут закладу освіти, сумлінно вчитися, дбайливо ставитися до майна, поважати честь і гідність інших учнів та працівників школи й дотримуватись внутрішнього розпорядку:

- дотримуватися розкладу занять (уроків, факультативів), не запізнюватися й не пропускати заняття без поважних причин;

- дотримуватись чистоти в школі й шкільному дворі;

- берегти шкільну будівлю, обладнання, майно;

- дбайливо ставитися до результатів праці інших людей і надавати посильну допомогу в прибиранні шкільних приміщень під час чергування по школі;

- підтримувати порядок і чистоту в приміщеннях школи: їдальнях, роздягальнях, туалеті та ін..;

- приділяти належну увагу своєму здоров’ю й здоров’ю оточуючих;

- брати участь у колективних творчих заходах класу й школи;

- приходити до закладу совіти завчасно до початку занять, чистими й охайними, знімати в гардеробі верхній одяг, займати своє робоче місце й готувати всі необхідні навчальні приналежності до уроку за розкладом.

5. Не  дозволяється приносити на територію школи з будь-якою метою й використовувати в будь-який спосіб зброю, вибухові, вогненебезпечні речовини, алкогольні напої, інші одурманюючі засоби й отрути.

6. Не можна без дозволу педагогів або медичної сестри залишати територію школи в урочний час.

7. Вийти зі школи можна, лише пред’явивши записку від учителя чи медичного працівника черговому.

8. У разі пропуску занять до трьох днів учень повинен пред’явити  класному керівнику довідку або записку  від батьків ( осіб, які їх замінюють) про причини відсутності на заняттях. У разі пропуску занять більше трьох днів учень зобов’язаний надати довідку з медичної установи.

9. Учень школи повинен проявляти повагу до старших, піклуватися про молодших. Школярі поступаються дорогою дорослим, старші – молодшим, хлопчики – дівчаткам.

10. Поза школою учні поводяться скрізь і всюди так, щоб не осоромити свою честь і гідність.

11. Здобувачі освіти бережуть майно, акуратно ставляться як до свого, так і до чужого майна, дотримуються чистоти й порядку на території школи. У разі заподіяння здобувачем освіти умисного пошкодження майна школи його батьки ( особи, які їх замінюють) відшкодовують нанесену шкоду.

12. Учням у всіх випадках слід з повагою ставитись  до чужої власності. Книги, одяг та інші особисті речі, що знаходяться на території школи, належать їх власникам.

13. Учням, які знайшли втрачені або забуті ( на їхню думку) речі, пропонується передати знайдене черговому, який у свою чергу розміщує оголошення про загублені речі.

14. До учнів, які привласнили чужі особисті речі, будуть застосовані дисциплінарні стягнення. Фізична конфронтація, залякування й знущання є неприпустимими формами поведінки.  Заклад освіти категорично  засуджує подібні спроби приниження, підпорядкування або маніпулювання людьми.

15. На уроках не дозволяється жувати жувальну гумку, вживати їжу чи напої, користуватися мобільним телефоном (грати, розмовляти, включати звук дзвінка) та навушниками.

16. Учень зобов’язаний виконувати домашні завдання.

17. На першу вимогу вчителя слід надавати щоденник.

18. Щодня  записувати домашнє завдання до щоденника.

19. Приносити на заняття всі необхідні підручники, зошити, посібники, інструменти, письмове приладдя.

 

Поведінка на заняттях.

1. Не спізнюватися на урок. Коли вчитель  входить до класу, учні підводяться, вітаючи вчителя.

2. Кожен учитель визначає правила поведінки учнів на своїх заняттях; ці правила не повинні принижувати гідність учня й суперечити Статуту школи.

3. Під час уроку не можна гомоніти, відволікатися самому й відволікати однокласників від занять сторонніми розмовами, іграми та іншими діями, що не стосуються уроку.

4. Якщо під час занять учню необхідно вийти з класу, то він повинен спитати дозволу педагога.

5. Якщо учень хоче поставити питання вчителю або відповісти на його запитання, він підносить руку.

6. Під час уроку учень має право ставити питання вчителеві, якщо не зрозумів матеріал під час пояснення.

7. Учень має право відстоювати свій погляд і свої переконання під час обговорення різних спірних і неоднозначних питань, дотримуючись коректної форми.

8. На уроках учні мають право користуватися шкільним інвентарем, ставитися до нього дбайливо й акуратно. Після заняття повертати його вчителеві.

9. Учні не повинні розмовляти на сторонні теми на уроках, бо вони цим порушують права інших на отримання необхідних знань.

Мої статті | Переглядів: 143 | Додав: schoolbuk | Дата: 03.30.2021 | Коментарі (0)

Вхід на сайт
Пошук